Náš učiteľ nás provokoval diskutovať a najlepšie bolo, že nás počúval. Rešpektoval právo na názor. Vychovával nás k tomu, aby sme svoj názor mali, vedeli ho vysvetliť a obhájiť, alebo sa ho so cťou vzdať, ak sme museli uznať, že nebol správny.
...
Ak Miňov prístup prevezmú mnohí učitelia, asi nebudeme mať viac matematických vedátorov. Budeme mať menej detí traumatizovaných školou, zato viac úspešných, ťažko oblbnuteľných ľudí, hádam aj so slušnými predpokladmi vedieť voliť správne medzi dobrom a zlom. A to, uznáte, nie je na zahodenie.
Celý článek najdete na blogu Dušana Franců
Novinka!
Dvoudílná série "Gradované úlohy nejen k přípravě na přijímací zkoušky na 8letá gymnázia" je zaměřena na vybraná témata a typové úlohy, které se často objevují v přijímacích zkouškách z matematiky na 8letá gymnázia.
Publikace jsou vhodné i jako doplněk běžné výuky, když dítě není učené Hejného metodou.
Tištěné verze koupíte na www.h-ucebnice.cz. Elektronickou verzi přes www.h-edu.cz.