"Líbí se mi, že je tam ten příběh. Že se do toho dá vžít," žák FZŠ Barrandov;
"Líbí se mi, že pátráme po těch výsledkách," žačka FZŠ Barrandov;
"Podstatu metody vidím v tom, že pan profesor v tom vidí dítě a snaží se ho rozvíjet v matice s radostí s tím, že mu dává možnost orientovat se ve věcech, které zná," M. Hálová, FZŠ Barrandov.
Celou reportáž v rámci pořadu 168 hodin můžete shlédnout v archivu České televize.
Doporučujeme: Dvoudílná série "Gradované úlohy nejen k přípravě na přijímací zkoušky na 8letá gymnázia." Publikace jsou vhodné i jako doplněk běžné výuky, když dítě není učené Hejného metodou. Tištěné verze koupíte na www.h-ucebnice.cz. Elektronickou verzi přes www.h-edu.cz.